Рубрика: Без рубрики

1. Թվարկի’ր հայկական թագավորությունները։

Արտաշիսյաններ, Արշակունիներ, Բագրատունիներ, Կիլիկիա

2. Ո՞րն է առաջին հայկական թագավորությունը։ Այդ թագավորության քեզ հայտնի արքաները ովքե՞ր են, և նրանք ի՞նչ կարևոր գործեր են կատարել։

Արտաշեսյաներ մեր առաջին թագավորությունը, իսկ ես հիշում եմ Տիգրան Մեծինվ, որը ստեղծեց Տիգրանակերտը։

3. Թվարկի’ր Արտաշեսյանների արքայատոհմի քեզ հայտնի արքաներին: Պատմիր նրանց քաղաքաշինության մասին։

Տիգրան Մեծ

4. Տիգրան Մեծի օրոք ինչպիսի՞ն էր Հայաստանը։

Տիգրան Մեծի օրոք Հայաստանը սկսվում էր Կասպից ծովից մինչև Միջեգրական ծով իսկ կոչվում էր ծովից ծով հայստան։

5. Ո՞ր թվականին Հայաստանում քրիստոնեությունը ընդունվեց որպես պետական կրոն։

301 թ․

6. Ո՞ր արքայի օրոք քրիստոնեությունը հաստատվեց Հայաստանում։ Ո՞ւմ միջոցով։

Տրդատ Գ միջոցով քրիստոնեության ընդունումից որպես կրոն։

7. Ո՞ր հեթանոսական տաճարը պահպանվեց Հայաստանում քրիստոնեության ընդունումից հետո։

8. Ո՞ր թվականին ստեղծվեց հայոց այբուբենը։ Ո՞վ ստեղծեց այն։

Հայերենի այբուբենը ստեղծել է հոհանես թումանյանը իսկ ստեղծեց 405թ․։

9. Թվարկի’ր Արշակունյաց քեզ հայտնի արքաների անունները։

Տրդատ Գ

10. Թվարկի’ր Բագրատունյաց քեզ հայտնի արքաներին։ Ինչպե՞ս առաջին Բագրատունյաց արքան թագ ստացավ ։

Աշոտ Երկաթ

11. Բագրատունյաց արքայատոհմի օրոք ու՞ մ դեմ էր պայքարում հայ ժողովուրդը։ Պատմի’ր մի քանի նախադասությամբ:

12. Ի՞նչ Բագրատունի արքաներ ես հիշում։ Ինչպե՞ս 

13. Ո՞ր արքայատոհմի, ո՞ր արքային հավանեցիր։ Ինչու՞:

Արտաշեսյաները ես սիրում եմ որոհետև այտեղ է Տիգրան Մեծ ես է օրոք Հայաստանը կոչվեց ծովից ծով Հայաստան։

14. Որտե՞ղ թագավորեցին Ռուբինյանները և Հեթումյանները։ Ինչպե՞ս Ռուբինյաններից գահը անցավ Հեթումյաններին։ Ինչքա՞ն տևեց Կիլիկյան Հայաստանի թագավորությունը։